Evaluatie 2020

Gemiddeld hebben de 251 respondenten in 2020 een 8,8 gegeven.

Na afloop van de voetbaldagen ontvangen alle deelnemers een online vragenlijst. En het is fantastisch dat de afgelopen 6 jaar meer dan 1700 deelnemers en hun ouders dit hebben ingevuld. De feedback verwerken we in het programma zodat het zich blijft ontwikkelen.

Doe je volgend jaar weer mee aan de Clubvoetbaldagen?
  • 60% kijkt er nu al naar uit.
  • 35% komt graag terug, maar is wel afhankelijk van de vakantieplanning en vriendjes.
  • 5% komt niet terug.
 
Wat vond je van je trainer?
  • 73% vond het een goede trainer. Gaf structuur en maakte het iedereen naar zijn zin.
  • 26% vond het oké, maar voelde zich prima op zijn gemak.
  • 1% was niet tevreden over zijn trainer.
 
De groepsindeling wordt gemaakt op basis van leeftijd en vriendjes. Had je snel vriendjes gemaakt in je groepje?
  • 82% maakt supersnel vriendjes.
  • 17% was in de ochtend een beetje zenuwachtig, maar de inzet van trainers hielp.
  • 1% maakte niet snel vriendjes.
 
Wat vond je het allerleukste (meerdere antwoorden mogelijk)?
  • 72% het toernooi.
  • 36% de penaltybokaal.
  • 30% de skills challenges.
  • 23% het afronden op doel.
  • 22% de techniekoefeningen.
  • 21% de FUN-games.
  • 18% alle animatie naast het veld.
 
Elke dag deden we wat leuks tussen de middag. Wat was jouw favoriet (meerdere antwoorden mogelijk)?
  • 51% vond de penaltybokaal het hoogtepunt.
  • 40% genoot het meest bij de voetbalbingo.
  • 18% had het meeste plezier bij de Toto-quiz.
  • 5% vond petje op/af en de steen-papier-scheer competitie het leukst.
 
De club zorgt voor de lunch. Heb jij lekker gegeten?
  • 50% vond de lunch goed verzorgd en heeft veel gelachen.
  • 47% vond het helemaal goed geregeld. Veel variatie, vers en lekker.
  • 3% vond de lunch niet zo goed.
 
Voorafgaand aan de Clubvoetbaldagen ontvang je alle belangrijke praktische informatie per mail. Was alles duidelijk voor je?
  • 93% vond alles duidelijk.
  • 6% moest soms even zoeken.
  • 1% heeft contact gezocht met de helpdesk.